Re: pecet@man.lodz.pl & pl.comp.pecet

Autor: IO PAS Guest (guest_at_ocean.iopan.gda.pl)
Data: Mon 18 Sep 1995 - 22:51:28 MET DST

> Czesc!
>
> Spiesze doniesc, ze oczekiwane z utesknieniem przez wielu PECET'ciarzy
> polaczenie listy dyskusyjnej pecet_at_man.lodz.pl z grupa pl.comp.pecet
> wlasnie nastapilo. Niezorientowanych informuje, ze lista dyskusyjna
> powstala ok 2 miesiace przed utworzeniem grupy newsowej. Od razu pojawily
> sie prosby o polaczenie mimo ze pl.comp.pecet jeszcze nie istniala.
> Sadze, ze na polaczeniu zyskaja przede wszystkim czytelnicy listy
> szczegolnie Ci z brakiem swobodnego dostepu do grup pl.*
> Poniewaz lista jest archiwizowana od tej pory bedzie rowniez
> [...]

Gratulacje. Dlugo na to czekalismy ale nie z winy Piotra. Rzeczywiscie,
zanim pojechal na urlop jeszcze nie za bardzo bylo listy z czym laczyc.

Z czyjej winy - przemilcze. Zreszta byc moze nozyce same sie odezwa ;-)

Jacek Piskozub
[ostatni raz z tego konta zajetego na potrzeby polipa w oczekiwaniu
na polaczenie listy z regularniej czytanymi przeze mnie newsami]

mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl