Re: Zmiana LOGO w Windows.

Autor: IO PAS Guest (guest_at_ocean.iopan.gda.pl)
Data: Fri 15 Sep 1995 - 10:57:14 MET DST

> polecam copy \system\win.cnf \wn.com - jeszcze troche szybciej ;)
> karpio

Jak chce sie nie ogladac LOGO Windows juz NIGDY nalezy zrobic:
c:
cd \
deltree windows

Efekt gwarantowany.

A potem mozna jeszcze sformatowac dysk. Zrobic dwie partycje i na nich postawic
sobie OS/2 i Linuxa. Potem pozostaje nasycac sie nimi do woli ;-)))))

PS. Ja jakos jestem z Windoze zadowolony. Dlatego pojde raczej droga upgrade
do Win 95. Sprobujcie mi cos za to zrobic..

PSS. Nadal jestem zapisany na liste POLIP z innego konta w oczekiwaniu na
polaczenie z news:pl.comp.polip obiecane dawno temu przez Piotra Wilka na
wrzesien. Przepraszam wiec za adres zwrotny.