Mala prosba

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 03 Sep 1995 - 19:48:58 MET DST

Witam!
    Pozwole sobie na kilka uwag na temat naszej dotychczasowej
dyskusji. Przede wszystkim mam prosbe: nie czepiajmy sie
nieistotonych szczegolow - jesli juz odpowiadamy na list, to
odpowiedzmy na wszystkie argumenty, w sposob konkretny i
jednoznaczny, albo przedstawmy (najlepiej w punktach) jakies sensowne
kontrargumenty. Szczerze mowiac, jak zobaczylem to, co niektorzy
naprodukowali w zwiazku zmoimi listami w sprawie dx4, vlb czy
grzebania w setupie to wlos mi sie na glowie zjerzyl i zaczalem
zastanawiac sie nad sensem wypowiadania tutaj czegokolwiek (czego
dowod dalem ignorujac duza czesc listow i po prostu nie odpowiadajac
na nie bo to sensu zdecydowanie nie ma). Ludzie! Dajcie sobie spokoj!
Jako argumentow przeciwko jakiemus ogolnemu stwierdzeniu uzywacie
szczegolow, ktore sa i tak wieloznaczne. To zupelnie bez sensu -
wydaje mi sie, ze chyba juz wystarczy klotni etc - albo dyskutujemy
konkretnie i z sensem, albo moze dajmy sobie lepiej spokoj, bo szkoda
czasu i nerwow... Przedstawiam tutaj swoje zdanie, jestem otwarty na
krytyke i dyskusje, ale konstruktywna. Jesli powiem ze a, b oraz c to
oczekuje jasnych odpowiedzi dlaczego nie a, nie b i nie c... i nie
interesuje mnie dyskusja na temat czy a ma byc male czy duze... W
przeciwnym wypadku uznaje, ze mam racje. Jestem sklonny zmienic swoje
zdanie, ale nie oczekujcie, ze zrobie to pod wplywem paru zlosliwych
uwag na temat szczegolikow (bo i tak znajde kontrargumenty). Kazdy z
nas costam wie, nie zawsze zgadza sie z innymi - niewazne czy to ze
wzgledu na to, ze dana rzecz sprzedaje czy akurat sobie kupil. Wazne
jest, zebysmy otworzyli oczy i starali sie dostrzec dosc ogolne
tendencje, czy zwrocili uwage na jakies ciekawe konkretne
rozwiazania. Pamietajmy, ze inni moga myslec inaczej i ze nie zawsze
racja jest po naszej stronie. Nie rozumiem wielu osob, ktore oburzaja
sie pod wplywem konkretnych argumentow przeciwko ich wypowiedziom i
staraja sie za wszelka cene obronic swoje twierdzenia. Moze
powinnismy nauczyc sie mowic "sorry - faktycznie masz racje" albo
"wiesz, cos w tym jest", "faktycznie troche to uproscilem",
"dziekuje za uzupelnienie" etc?
    Ze spraw roznych: wlasnie konczymy strone www nt. sprzetu w
lublinie - jest zrobiony formularz (zgodnie z mailem jaki zostal
przeslany przez jednego z subskrybentow na liste), mam pare opisow
plyt (troche gorzej ze zdjeciami...). Oczekiwalbym wspolpracy z
waszej strony - moze dzieki temu informacje stana sie bardziej
obiektywne, ciekawe no i bedzie ich wiecej...
    Postaram sie tez wyskrobac slow pare nt. PTS-DOS'a, kart
graficznych i kontrolerow dyskow - moze to kogos zainteresuje?

pozdrawiam, licze na rozsadek i zrozumienie
karpio