Wirtualne laboratorium

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_pdi.lodz.pl)
Data: Wed 23 Aug 1995 - 16:27:09 MET DST

Przez pomylke zamiast na liste wyslalem ten list tylko do Wojtka.
Wiec przepraszam Wojtka za dwie kopie, ale wysylam go jeszcze raz na
liste.

W tej chwili Andrzej Karpinski rowniez podchwycil temat i
zaproponowal Lublin na miejsce czegos takiego. Pozostaje wiec do
rozstrzygniecia, gdzie to bedzie.

On 21 Aug 95 at 20:49, wojtekp_at_tch.waw.pl wrote:

> A wiec podchwytuje. Problem w tym ze:
> 1) szukamy aktualnie wizji calego naszego serwisu (a nie jest proste, bo
> osoby ktore maja to wymyslec maja bardzo ambitne plany, ale wszystko jak
> dotad robie sam ...)
> 2) mam lacze 14.4 (i to nie MB); ale powinienem miec do konca miesiace 128k,
> wtedy moge myslec bardziej konkretnie.

To pare slow, jak sobie to wyobrazam.

Po pierwsze formatka do wprowadzenia danych o jakims interesujacym
sprzecie.

Proponuje zawrzec w niej nastepujace dane:

Informacja o tym kto dostarczyl informacje:

Osoba: [Imie i nazwisko]
email: [adres emailowy osoby]
Informacja o producencie:

Firma: [Nazwa firmy]
Adres: [Adres snail mail firmy] (*) W dalszym ciagu gniazdka oznacza
                                    pola, ktorych nie trzeba podawac.
email: [adres emailowy firmy] (*)
Informacja o sprzedawcy:

Firma: [Nazwa firmy]
Adres: [Adres snail mail firmy]
email: [Adres email firmy] (*)

Cena: [cena] na dzien: [dzien] (*)
Uwagi: [Uwagi odnosnie ceny badz sprzedawcy]
Informacja o produkcie:

Typ: [Do wyboru:
        komputer
        drukarka
        monitor
        ploter
        terminal
        plyta glowna
        dysk twardy
        karta sieciowa
        karta graficzna
        karta I/O
        kontroler HD
        urzadzenia do archiwizacji
        inne] inny typ: [pole do wpisania typu, gdy nie jest
                               wymieniony]

        itd.. (licze na to, ze ktos to zweryfikuje i zaproponuje cos
               jeszcze)

Nazwa: [ ]

Opis produktu:
        [ ]
        [ ]
        [ ]
        [ ]

Zdjecie produktu:
        [URL do zdjecia produktu ]
        [ ] prosze o skopiowanie zdjecia produktu

Dodatkowe dane o produkcie:
        [URL do dodatkowych danych o prdukcie ]

-------------------------------------
Opinia wlasna o produkcie:

Ocena: ( ) do kosza z tym!!!
        ( ) slabiutko
        ( ) srednio
        ( ) moze byc
        ( ) WOW!!!

Krotka motywacja: [kilka slow dlaczego zle albo dobre najlepiej w
                   porownaniu z innymi]

======================================

Oprocz tego uzytkownik moze sobie pozniej obejrzec nadeslane
informacje oraz dodatkowo dolaczyc wlasna opinie o tym, co sadzi o
danym produkcie.
(Pod kazdy produkt podpinamy mala formatke podobna do powyzszej tylko
bez informacji o producencie i produkcie).

Oczekuje ewentualnej dyskusji na ten temat i deklaruje, ze jeszcze
dzisiaj biore sie za przygotowanie szkicowej propozycji jak to moze
wygladac. Bedzie ja mozna sprawdzic na mojej osobistej stronie
domowej (http://www.pdi.lodz.pl/~mimo) i ocenic
strone wizualna i ergonomie. Niestety przetestowac formatek sie nie
da, bo PDI nie chce udostepnic CGI.

Od Wojtka rowniez oczekuje informacji na temat jak i gdzie to ma byc
wsadzone, jakiego serwera WWW uzywa i na co mozna w nim liczyc (np.
SSI itd..)

Pozdrawiam wszystkich,

--- Michal

IRC: MiMo