Compaq skladak, pl sound

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 18 Aug 1995 - 18:37:04 MET DST

> Uklony,
> zaprzyjazniona tut. rodzina kupila w PL WinPL 3.1;
> /moze mysleli, ze skoro mamy 1995r to bedzie to Win95 ;-) /
                         na odyseje 2000 jewszcze ^^^^ troche poczekamy :)

> zainstalowalem im toto na ich Compaqu Presario, na ktorym byl juz
> preinstalowany CompaqWin m.in. z Sound System /tez preinstalowany na twardym
> przez Compaqa/.
> /chyba wiecie o co chodzi - sprzedawane to jest na twardym i ,,samo,, sie
> instaluje/.

wiem, widzialem. mam to w robocie. krotko mowiac ochyda (taki drozszy skladak)
bo nawet nie proponuje zgrania na dyskietki instalacji pakietow ktore on
sam potem instaluje :(( lub ktore sa zainstalowane. Inne firmy stosuja
taka taktyke, lecz compakowi jeszcze daleko....

> Zeby uniknac ew. konfliktow zrobilem im w configu i autoexecu wybor z [menu],
> /rozne path do obu win, codepage, keyb itd./
>
> Wszystko chodzi OK,
> tylko w winPL nie moglem doinstalowac calego sound system-u.
jeszcze nie probowalem.

> Jak instalowac Microsoft-Sound System bez dyskietek instalacyjnych, tylko z
> istniejacego juz compaqowskiego katalogu SNDSYS i Windows/Options
> oraz ew ..../CPQWIN?
>
> Podczas instalacji MSS czeka na Dysk1 i nie daje sie oszukac innym katalogiem.
musisz mu pokolei podpowiadac. katalog /windows , potem /windows/system
i potem niestety pokolei wszystkie katalogi gdzie sa tylko
umieszczone pliki *.drv , *.dll , *.exe . zreszta poczytaj dokladnie,
on pisze ktora chce dyskietke. ale pisze takze jakiego chce pliku (z reguly)
tak wiec uruchom sobie rownolegle file manager albo redute nortona,
jak zarzonda (fon) jakiegos pliku to znajdz go, a potem wskaz prawidlowy
katalog.

> Moze recznie przerzucic wybrane pliki / ktore? / do WinPL i recznie
> wstawic *.drv-ry i modyfikowac win.ini i system.ini polskiego windola ?
>
> Czy ktos to moze juz przetrenowal ???
recznie daje sie to przerabiac, nie widze przeciwwskazan. z tego wszystkiego
takie rozwiazanie byloby chyba najlepsze (o ile nie jedyne, ktore daje sie
zastosowac)

porownaj tez zawartosci katalogow windows oraz windows\system obu
instalacji windows. niektore zeczy bedziesz musial skopiowac.
  ^^^ to jest mrowcza praca ale czasami trzeba

Pozostaje jeszcze
podpiecie grup programow i ikon w polskiej wersji, ale z tym jest akurat
najmniej klopotu.
> Pozdrowionka
>
> Dariusz Torun - Berno - Szwajcaria

zycze powodzenia :)
                                oOOo
                       | Grzegorz Szyszlo network administrator |
                       | mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |