Re: Zmiana LOGO w Windows.

Autor: IO PAS Guest (guest_at_ocean.iopan.gda.pl)
Data: Fri 18 Aug 1995 - 16:34:23 MET DST

> Czesc!
> Moze ktos wie jak mozna zmienic logo (te ktore sie pokazuje podczas
> uruchamiania systemu Windows) w Windows for Workgroups 3.11?
> Gdzies to pisalo w jakims czasopismie ale mi sie zawieruszylo.
> Wielkie dzieki za informacje (moze ktos zna numer tero pisma?)
> Narazie

Ja osobiscie nie lubie tego logo _w ogole_. Windows uruchamiam przez
win :

Ten dwukropek powoduje z jakichs tajemniczych wzgledow [win sadzi chyba, ze to
poczatek nieudokumentowanej komendy zmiany tegoz logo] wczytanie Windows
bez logo za to o pare sekund szybciej.

PS. Przepraszam za pisanie nie z mojego konta. Polipa listserverowego czytam
[od czasu do czasu] z innego konta aby sobie nie zasmiecac skrzynki pocztowej

Jacek Piskozub
piskozub_at_iopan.gda.pl