Sprzezenie peceta z PECETEM (Bylo: Re: (no subject))

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Fri 11 Aug 1995 - 15:20:10 MET DST

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>W attach'aments zamiescilem wyniki glosowania, za polaczeniem list
>pecet mailowej i newsowej (18 stuk:)) glosow) wraz z formularzem
>(zeby ludzie wiedzieli pod czym sie podpisuja)
>
>mysle ze wymagane warunki do sprzegniecia obydwu list zostaly spelnione,
>dlatego w imieniu swoim i glosujacych bardzo prosze o nie ignorowanie
>naszego glosu i spelnienie naszej goracej prosby :))

Pare dni temu Piotr wilk zapewnil mnie w liscie, ze polaczy obie grupy po
urlopie (we wrzesniu). Nie posylalem tego wczesniej do grupy i na liste
sadzac, ze Piotr sam to zrobi.

Mam wiec nadzieje, ze sprawa jest juz przesadzona.

W kazdym razie dziekuje Grzegorzowi za jego robote i wszystkim, ktorzy
glosowali lub chcieli glosowac za polaczeniem obu "pecetow".

>List wysylam na ADMIN, oraz zainteresowanych tzn:

>mailto:pecet_at_man.lodz.pl

Tamze posylam odpowiedz.

Pozdrowienia

 Jacek

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland