Re: PECET-podpisy mail&news sprzegniecie

Autor: Gotfryd Smolik (gotfryd_at_beta.nask.katowice.pl)
Data: Thu 03 Aug 1995 - 08:10:52 MET DST

> Zbieram podpisy ZA sprzegnieciem grup news:pl.comp.pecet
> mailto:pecet_at_man.lodz.pl

 Oczywiscie, jestem ZA. Nie mam zdrowia pilnowac news'ow !

> 1.Obie grupy mialy byc utworzone razem (jak tego chcieli uzytkownicy)
> i sprzezone ze soba aby byla mozliwosc wyboru sposobu czytania informacji.
Ano !

> Glosy ZA:
>
> email | http | imie i nazwisko
> ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl | brak | Grzegorz Szyszlo
> | |
> (^^^ teraz TY)
  gs_at_alfa.nask.katowice.pl . brak . Gotfryd Smolik
(ps: listy dyskusyjne obsluguje z innego usera !)

Hmmmmmm... To by bylo dobre, pod warunkiem, ze dostalbym OSTATNI list.
Nawet jak go odszukam, to nie mam gwarancji (czas dystrybucji jest
skonczony !) ze ktos nie odpowie w tym samym czasie - nastapi rozdwojenie
(roztrojenie i wyzej) listy !
 Chyba lepiej "normalnie" policzyc.
 Pozdrowienia - Gotfryd