Re: ogolnie o liscie Pecet

Autor: Piotr Wroblewski (piotr_at_highresnmr.biophys.upenn.edu)
Data: Wed 02 Aug 1995 - 18:13:25 MET DST

(n/t narodowosci GUSa, itp)

Niezaleznie od tego, skad pochodzi, w Stanach nie jest popularny,
zeby nie powiedziec nie istnieje (o istnieniu GUSa dowiedzialem sie
z polskich pism komputerowych takich jak CHIP). Przy instalacji OS/2
nie sprawdzalem jakie sa opcje przy definiowaniu karty dzwiekowej,
wiec nie wiem, czy GUS tam figuruje czy nie...

BTW, czy GUS potrafi emulowac SB? (tzn, jesli np. mam program, w
ktorym musze wybrac sobie karte dzwiekowa, a nie ma tam GUSa, czy
moge zamiast niego wpisac SB?) Czy w takim wypadku jest konieczne
pwisanie do AUTOEXECa linii a la 'set blaster= a220 i5 ...'? Wiem,
ze cos takiego jest konieczne w przypadku uzywania kart Media Vision
(Pro Audio Spectrum), jesli maja one emulowac SB.

Regards,
Pete Wroblewski