Szalenstwa OS/2

Autor: Piotr Pekala (ppekala_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Mon 31 Jul 1995 - 14:06:13 MET DST

On Sat, 29 Jul 1995 wojtekp_at_tch.waw.pl wrote:

> No nie, to troche inaczej. Przy WinNT Workstation 3.5 minimum praktyczne to
> 8MB, zas przy WinNT Server 3.5 minumum praktyczne to 12MB. Minumum
> praktyczne oznacza w tym wypadku ze program instalacyjny nie wywali sie z
> informacja o braku pamieci ....

No, OS/2 nie wywala sie przy instalacji z byle powodu :)

> A przy okazji mialem OS/2 z 486DX2/66 i 16MB RAM. I OS/2 owszem szalal,
> aczkolwiek ja bym wolal zeby po prosty pracowal :)) Mialem problem bo juz
> zaczalem szukac kart gwarancyjnej na moj dysk twardy i juz wymyslalem co
> bede klamal n/t uszkodzenia dysku podczas instalacji systemu operacyjnego.

Ja mam do dzisiaj OS/2 na 16 MB RAM i uzywa dysku _sporadycznie_ przy
pracy np. z 10 klientami X-windows jednoczesnie, albo gdy uruchamiam
aplikacje Windows. Ale o to bym juz OS/2 nie winil :))

                         Piotr Pekala

 Institute of Acoustics Adam Mickiewicz University, Poznan, Poland
 petrus_at_man.poznan.pl