Re: X Server do Windows

Autor: Mariusz Giemza (MARIUSZ_at_mt.mltrd.waw.pl)
Data: Thu 13 Jul 1995 - 12:15:06 MET DST

Jesli chodzi o emulator X-terminala pod Windows to ja uzywam 32 bitowego
pakietu XoftWare/32 v.3.01 firmy AGE Logic Inc.. Kompletna instalacja zajmuje
ok. 13Mb. W sklad pakietu wchodzi takze Telnet, Network File Manager (z FTP),
Print Manager, Font Manager. Dziala juz na 4Mb, ale zadowalajaco na 8Mb.
Wg mnie jest to jeden z lepszych pakietow tego typu. Dziala sprawnie i idealnie
odtwarza ekran X-terminala Unix-owego. Nie ma zadnych klopotow z uruchamianiem
zadan na serwerze Unix-owym .

Jedyna wada: pakiet komercyjny!!!

Mariusz Giemza
Multitrade S.A.