Re: Nowy sprzęt

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 07:22:57 MET DST

Użytkownik "Dobrowolski, Przemyslaw"
> <Przemyslaw.Dobrowolski_at_wincor-nixdorf.com> napisał w wiadomości
> max pisał:
>
> Byłem fanem AMD dopóki nie zobaczyłem:
> http://www.tomshardware.com/cpu/01q3/010917/heatvideo-01.html
> najlepiej zobaczyć jeszcze filmik z exsperymentem.
> Zrozumiałem wtedy dlaczego Intel jest droższy.

Witam :-)
        Nie jestem zwolennikiem, ani jakim szczególnym przeciwnikiem
któregoś producenta. Chociaż ze stosunku cena/wydajność zakupiłbym
wiadomego proca. Ten test nasuną mi takie porównanie:
        Kupujesz nowy samochód. Spuszczas olej z silnika, chwili od
odpanienia silnik ulega całkowitemu zatarciu. po tym fakcie oddajesz
samochód do sprzedawcy i mówisz: "wasze samochody są do d.... Spuściłem
olej z silnika, a on się od razu zatartł zamiast pracować
latami." Sprzedawca napewno popatrzy na Ciebie jak na idiotę i zadzwoni po
ekipę, która Cię wsadzi w odpowiedni kaftanik ...
Nie przypominam sobie, aby którykolwiek z producentów procesorów zalecał
prace bez dodatkowego chłodzenia. Moim zdaniem taki test jest tylko
wygłupem i nic nie dowodzi.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|+ +Andrzej Pięta+ +ap_at_koszalin.tpsa.pl ap_at_koszalin.tpnet.pl+ +|
|* * * * Departament, Ośrodek Informatyki w Szczecinie * * * * *|
|--------Obszar Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|