DOS Navigator

Autor: zubalo (zubalo_at_kki.net.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 17:01:01 MET DST

Jezeli ktoś z Was ma ochotę popracować przy polonizacji Dos Navigatora w
wersji dla OS/2 to zachęcam. Myslałem , że uda mi się zrobić to samemu, ale
nie staczyło mi czasu i cierpliwości (w wielu miejscach także umiejętności
:) ) . Odwaliłem już sporą częśc roboty, ale wciąż jest dużo do zrobienia. W
pliku do którego odnośnik podaje jest wszystko co jest potrzebne do
dokończenia projektu :
pliki zasobów ,
pliki konfiguracyjne,
kompilator zasobów.
http://www.kki.net.pl/~zubalo/lokale.rar
Gorąco zachęcam do pracy.
Jesli ktoś jest specjalistą od pascala to może popracować także nad samym
programem Zródła dostępna są na
www.os2.ru

                                Hubert