Re: Tworzenie obrazu systemu plik w HPFS

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_asua.org.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 22:23:21 MET DST

On Tue, 4 Sep 2001 22:10:51 +0200 (MET DST), Ninik wrote:

>Chyba bym siŕ zar ba gdybym mia to wszystko rozzipowywaŠ. Poza tym
>zapisywanie plikˇw systemowych by oby przypadkowe i w ogˇle. Po kolejne
>szybkoŠ - ghost chodzi conajmniej 3-14 razy szybciej i to przy niez ej
>kompresji, nie umie wprawdzie dobrze hpfs'a ale przy mojej metodzie
>oszczŕdzasz w cholerŕ miejsca :)

1) ZIPowanie dysku zajmuje dużo, dużo mniej miejsca niż ghost. On musi pamiętać
ustawienia Filesystemu!!!!!!! Pamiętaj to tylko jeden plik i jest on co najmniej o 1/4 od
ghosta!
2) Rozzipowanie w OeSie jest bardzo szybki. Mogę zrobić test ile czasu zajmuje
rozzipownie pliku, a ile rozghostowanie.
3) Smartdrv działa z FAT'em więc nie przyspieszysz przy fizycznym odczycie zapisie
dysku, a HPFS jak zobaczy swoją partycję to będzie mógł używać swojego cache!
4) Zmienianie backupu polega na updacie pliku ZIP a nie na ponownym tworzeniu,
5), Na sam koniec pomyśl tak:
 'Jeśli zapłaciłem za Ghosta to będę go używał bo IMHO: 'bym siŕ zar ba ', jeśli go nie
ukradłem i nie lubię płacić za dwie-pięć minut różnicy to używam legalnego
oprogramowania, które mam legalne.

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 1d 1h 33m 52s 843ms (en).