Re: Pomocy login na grupe - NewsBeat V1.0

Autor: Mariusz Kiełpiński (kielpa_at_friko6.onet.pl)
Data: Sat 25 Jul 1998 - 18:40:07 MET DST

Bart/2 (Bartosz Tomasik) wrote:

> hej :)
[...]
> Ja osobiście używam ProNews więc się nie wypowiadałem..
> ftp jako news??
Takie ustawienie działa doskonale w NewsReader/2
z Bonus Pak-a. ftp jest tu częścią DNS a nie
nazwą protokołu. Nazwy typu news:pl.comp.... te programy
w ogóle nie kumają.Mam też pytanie odnośnie ProNews (nie znam go)
czy można go sprowadzić z jakiegoś ogólnie dostępnego
servera do potestowania. Szukam w chwili
obecnej dobrego pakietu do pracy
z news w trybie offline.

> stay Warped :)
>[...]

Dzięki za odzew

*  Mariusz Kiełpiński -> kielpa_at_friko6.onet.pl  *