Polskie znaki na kartach S3

Autor: Tomasz Finke (tom_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 24 Jul 1998 - 11:39:03 MET DST

Swego czasu z serwera ftp.micros.com.pl można było ściągnąć pakiecik
polfont.zip z przerobioną biblioteką dspres.dll, umożliwiającą poprawne
wyświetlanie polskich znaków na kartach S3. Niestety ten serwer już
chyba nie działa, a ja wskutek awarii dysku utraciłem Merlina i muszę
go zainstalować na nowo. Może ktoś wie, skąd mogę jeszcze raz ściągnąć
tego fixa, szukałem go na kilku innych serwerach, ale bez powodzenia.

Tomasz Finke