Re: Deadlock systemu - mam dosc

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Tue 21 Jul 1998 - 06:45:18 MET DST

Cześć !

> w RAM'ie !!!!
> kiedys mozna bylo sie nadziac na trefne EDO. teraz dosyc czesto
> mozna kupic trefne DIMM'y . blah....... testy ramu niczego nie wykrywaja,
> a soft sie sypie.

Piszesz, że "pady" zdarzają się zarówno przy pamięciach SIMM jaki i
DIMM. Jest mało prawdopodobne aby obydwa rodzaje były uszkodzone "na
raz".
Czy na tej płycie głównej są jakieś parametry do "żyłowania" systemu, w
rodzaju cykli magistrali, dostępu do cache itp? Jeśli tak spróbuj
ustawić to na jak najwolniejszą pracę i przetestuj system.
Na niektórych płytach jest do ustawiania w biosie specjalna konfiguracja
pamięci dla OS/2 - czasami nazywa się to po imieniu, a czasami "Memory
hole at 64MB", spróbuj pomanewrować tym.
Na deser procesor - osobiście, nie mam zbyt wielkiego zaufania do
cyrix-ów, może tu leży problem? (trap 000d to: "General Protection
Fault")

Wojciech Gazda

--
/* Asua programmers - http://asua.v-lo.krakow.pl       */