Re: Problem z instalacja Javy 1.1.6

Autor: Dominik Czechowski (domcio_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 20 Jul 1998 - 13:07:49 MET DST

On Mon, 20 Jul 1998, Marek Wojciechowski wrote:

> Wyglada na problem ze zbyt duza iloscia wolnego miejsca na dysku,
> wciaz nie rozwiazany przez zadnego Fixa. Ostatnio na hobbesie
> pojawil sie programik do oszukiwania systemu, ale nie wiem czy
> skuteczny bo sam mam dysk 1.2 :)
> Sprawdz, moze poskutkuje. Program nazywa sie spacehog i widzialem
> go na uploadsach a powinien wyladowac w pub/os2/util/diskutil

Spacehog oszukuje system tworzac plik zajmujacy na tyle duzo, zeby na
dysku pozostalo niecale 2GB wolnego. Jak widac u mnie jest ponizej 2GB,
wiec uzycie 32bitowej liczby do opisu wielkosci w zupelnosci wystarcza,
zreszta jak widac system dobrze widzi wielkosc zarowno uzywana, jak i
wolna. IMHO odjecie 48 MB od 1303 MB nie przekracza zakresu liczb 32
bitowych (a sadze ze takich sie uzywa w systemie 32 bitowym ;-) )
P.S. 1303 MB to efekt wspomagania przez spacehoga - samemu nie chcialo mi
sie tworzyc ponad 1 GB danych tylko po to zeby zapchac dysk, ale na
wszelki wypadek obnizylem ilosc wolnego miejsca po spacehogu (2GB-2) do
tych 1303MB.

Jakies propozycje ?

pOSdrawiam
-=-