Re: Czy warto Warp?

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Sat 18 Jul 1998 - 15:58:16 MET DST

jasio_at_nowhere.pl (Jan Stożek) wrote:

> To NT jest maltijuzer?

W pewnym sensie tak. chodzi o to, ze nawet w NT fork()station
mozna przydzielac prawa do katalogow, by zalogowany user mogl beltac
tylko w zakresie wlasnych praw. w OS/2 tego nie ma, dopiero w OS/2 Warp Server.
chociaz IBM oferuje do OS/2 jakis pakiet security, ktorym ponoc da sie
robic uprawnienia (ale juz faktycznie jako multiuser). niestety pakiet nie
wpadl mi w lapy, dlatego trudno mi o nim cokolwiek powiedziec.

> Singl akces, maltijuzer.. ładnie brzmi. :D
>Jan.

jak juz, to advanced multi GPF's :))))