Re: Polski slownik dla Warpa

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Fri 17 Jul 1998 - 20:09:03 MET DST

On Wed, 15 Jul 1998 02:02:06 +0200 (CEST), Jan Sto ek wrote:

>Jesteś jakoś powiązany z Calderą? To spróbujcie wejść w kontakt np. z
>TiP sp.z o.o. (Piotr Fuglewicz, osoba raczej łatwa do namierzenia, bo
>był - a może nadal jest - prezesem górnośląskiego PTI). Kiedyś
>popełnili spellchecker, który licencjonowali m.in. Mokremu (jest w
>WinWordzie), ale chyba nie tylko. AmiAmi też mi coś świta w tym
>kontekście, ale głowy nie dam. Mieli też kilka wersji stand-alone dla
>DOS i Windows 3.xx.
>
>Pozdrawiam,
>
>Jan.

Hi,

Kłopoty to moja specjalność, wobec czego wyciągnąłem zza szafy COR 4.0
dla DOS, o którym mowa powyżej. Zainstalowałem w oknie DOS i
uruchomiłem. W pewnym momencie musiałem poprawić tekst i wpisać duże Ś
tzn. Alt kreseczka, potem duże S (Shift s), Jak mi "szczelił" po
rejestrach i rzucił mięsem na ekran (Trap 0000d) to tylko jęknąłem. Na
dodatek, pewnie na deser, bo je lubię, wyczyścił do czysta wszystkie
tacki (trays z WarpCenter), tylko skąd skubany wiedział, że żona z
dziećmi na wczasach, a ja diablo nie lubię myć garów? ;-)

A chwalił się kiedyś nasz Ambasador, że On DOS i Win nie instaluje,
prorok jaki czy co? ;-)

Warpman

Przemysław Pawełczyk (Warpman) Freelance journalist
Os. Centrum B 1/89 Phone +48 12 642-13-00
31-926 Kraków warpman_at_friko5.onet.pl
Poland http://friko5.onet.pl/kr/warpman/