Re: Lotus CC:MAIL

Autor: Marek Wawrzyniak (marwaw_at_nl.com.pl)
Data: Wed 15 Jul 1998 - 15:37:46 MET DST

Jan Stożek wrote:
> Alternatywnie, jeżeli jest Ci
> potrzebna zaawansowana technicznie instalacja pocztowa i masz kasę, to
> proponuję Novell GroupWise z WebAccessem. Pod G** można używać
> klientów natywnych, a pod OS-em - dostęp przez WWW (lub klientów
> 16-bitowych). Pożytek jest dodatkowo taki, że GroupWise daje Ci
> odejście w zarządzanie dokumentami.
Jest mi potrzebna zaawansowana technologicznie instalacja pocztowa i mam
kase.
Jednak 90% komputerow w firmie chodzi pod OS/2 i interesuje mnie klient
poczty dzialajacy pod os/2!!!!. Jedynym systemem posiadajacym ww klienta
,(znanym mi) jest Lotus cc:Mail.
Czy ktos wie gdzie mozna w Polse kupic cc:Mail

Marek