Re: Czy warto Warp?

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Tue 07 Jul 1998 - 10:32:20 MET DST

Webmaster wrote:

> Witam!
>
> Jestem zatwardzialym uzytkownikiem windy95 i od dluzszego czasu juz
> nosze sie z zamiarem wyprobowania OS/2 Warp 3. lub 4. Mam w zwiazku z
> tym kilka pytan:
>
> - Czy moja konfiguracja jest wystarczajaca:
> IBM 6x86 P166+
> 32M EDO RAM
> HD 1,2 GB
> SVGA PCI 2M

W zupełności. Dla lepszego komfortu dodałbym troszkę RAM-u ale nie jest
to wcale konieczne. U mnie hula na 486Dx2 80, 48 M RAM - i całkiem
sprawnie to wychodzi.

> - Czy do Warpa jest jakis pakiet w stylu "Office"

Jest Lotus Smartsuite, StarOffice oraz za darmochę w systemie IBM Works -
traszkę ubogie ale pracować można.

> - Jak wyglada uruchamianie programow z windy31 pod Warpem

Tak samo jak w normalnej W3.1. Jest jedna kolosalna przewaga możesz tych
programów uruchomić kilka jednocześnie każdy z różnymi ustawieniami
środowiska i wszyskie pracujš jak złoto w przeciwieństwie do oryginalnego
W3.1.

> - Czy jest mozliwosc uruchamiania programow z windy95

Jeszcze nie w tej chwili, ale trwajš dosyć zaawansowane prace nad
konwerterem G95 -> OS/2.Pozdrowienia.

--

FROM: Artur Alinowski
ORG: O.S.P. POLPAGER Ltd.