Książka prof E. Tasaka

Autor: Krzysztof Hübner <hubner_at_iod.krakow.pl>
Data: Mon 11 Feb 2008 - 12:11:10 MET

Uprzejmie informuję, że w ubiegłym tygodniu ukazała się na rynku bardzo poszukiwana przez specjalistów i studentów książka "Metalurgia spawania" prof dr hab inz. Edwarda Tasaka w wydawnictwie "JAK" Andrzej Choczewski Kraków 2008.
Wydanie jest całkowicie prywatne bez dotacji uczelni. Książka jest do nabycia w kiosku AGH lub Biuro Ekspertyz i Doradztwa Technicznego "Techmateks" Kraków ul. Balicka 14B/40 w cenie 110 zł. Wszelkie informacje u mnie tel. 012-617-26-23 lub e-mail.
W załączaniu przesyłam stronę tytułową i spis treści.
pozdrowienia

K.J Hübner