RE: RAPIDUS Notification

Autor: Bogdan Wendler <bowe_at_mail.p.lodz.pl>
Data: Wed 10 Dec 2003 - 19:32:49 MET

Szanowny Pan Krzysztof J. Hübner,

Od długiego czasu jestem jednym z czytelników Pana listy ODLEW-PL, ale
dopiero dziś P. Profesor Andrzej Jopkiewicz z Zakładu Odlewnictwa
n/Instytutu podpowiedział mi, że mógłbym Pana poprosić o umieszczenie na
redagowanej przez Pana stronie informacji o organizowanej przeze mnie w
czerwcu 2004r. już XVII z kolei największej w Polsce Międzynarodowej
Konferencji Materiałoznawczej "ADVANCED Materials and Technologies -
AMT'2004". Jest już wprawdzie bardzo późno i mamy już 200 uczestników z
Kraju i z zagranicy, ale co najmniej w celach informacyjnych bardzo był
bym Panu wdzięczny za umieszczenie "linku" do strony internetowej
www.AMT-2004.p.lodz.pl, na której jest umieszczona pełna informacja.

Łączę serdeczne pozdrowienia

Wraz z życzeniami dalszego pomyślnego rozwoju Pana LISTY ODLEWNICTWA

Bogdan WENDLER, D. Sc., Ph. D.
Associate Professor
Secreatary AMT-2004
Head Division Coatings Engineering
Institute of Materials Engineering (IME)
Dept. Mechanical Engineering
Technical University of Lodz
Ul. Stefanowskiego 1
90.924 Lodz