Książka!

Autor: Marcin Perzyk <MP_at_polbox.pl>
Data: Sun 28 Sep 2003 - 14:46:21 MET DST

Cześć Andrzej!

Dzwoniła pani Halina, szefowa naszej redakcji w WNT z informacją, że jeżeli zrobilibyśmy poprawki w książce do końca października, to szybko (zaraz na początku 2004) ukaże się jej nowe wydanie. Jeśli nie, to sprawa drugiego wydania może się w ogóle rypnąć ze względów finansowych. Po naleganiach zgodziłem się i teraz muszę nalegać na Was.
Poprawki powinniśmy nanosić bezpośrednio w książce, lub na włożonych w danym jej miejscu kartkach. Ja poświęcę swój egzemplarz, ale od Was poprosiłbym o poprawki do Waszych części np. na odbitkach ksero danej strony w książce (i ewentualnie dodatkowych kartkach).
Twoje uwagi odnośnie naszych części mam.

Pozdrowienia
Marcin Perzyk