Odp: UWAGA: wirus Navidad

Autor: Adam Bydałek <A.Bydalek_at_wm.pz.zgora.pl>
Data: Tue 05 Dec 2000 - 08:13:42 MET

Cześć Ryśku !!!

Dziękuję Tobie za miłą pamięć i ostrzeżenie.
 Tak mało mieliśmy czasu na pogadanie i z tego powodu mam ciągły niedosyt.
Twoja prezentacja bardzo mi się podobała i podtrzymuję chęć propagowania tego pięknego i skutecznego programu poprzez zajęcia dydaktyczne.

Licząc na miłe, spokojne spotkanie przy dobrym piwie pozdrawiam Ciebie serdecznie - Adam