Re: literatura

Autor: Jacek Krokosz <krokosz_at_IOd.krakow.pl>
Data: Mon 02 Oct 2000 - 15:24:08 MET DST

Adam.Moszynski@neuber.at wrote:

> Witam.
> Tak sie porobiło, mimo ze skończyłem chemię obecnie bedę sie zajmował
> ODLEWNICTWEM a dokładniej materiałami chemicznymi do odlewni.mam wielką
> prośbę- gdzie moge znalezc jakies informacje na ten temat
> ADAM MOSZYŃSKI

OdpowiedŸ
Problem jest bardzo szeroki i dotyczy materiałów formierskich, rdzeniowych,
na pokrycia form/ piasek, kokile, formy ciœnieniowe itp/, do naprawy
odlewów itd.itd. Proponuję zaczšć od zwrócenia się pisemnie/ faks, lub
e-mailem: iod@iod.krakow.pl/ w tej sprawie do Dyrekcji Instytutu
Odlewnictwa w Krakowie.
Łšczę pozdrowienia
J.Krokosz