Konferencja "Eutectica-V"

Autor: <abur_at_uci.agh.edu.pl>
Data: Tue 07 Dec 1999 - 17:10:46 MET

Przesyłam w załączeniu plik w formacie Word, który zawiera "FIRST
CIRCULAR"
Międzynarodowej Konferencji Naukowej EUTECTICA-V (2 strony).

Konferencja odbędzie się w Dniepropietrowsku (Ukraina) 12-14 czerwca
2000 r.

Tematyka naukowa konferencji:
1. Atomic structure of eutectic melts
2. Mechanism and atomic kinetics of eutectic solidification
3. Influence of cluster structure in melt on kinetics of eutectic
solidification
4. Directional solidification of eutectics
5. Three dimensional models of eutectic grains
6. Inoculation and modification of eutectic alloys
7. Thermal stability of eutectic alloys
8. Eutectic alloys properties
9. New eutectic type alloys

Koszt uczesnictwa wynosi 50 (do 1.05.2000 r.) lub 55 USD.

Mam nadzieję, iż zamieszczona powyżej informacja zachęci szanownych
Kolegów
do zapoznania się z załączonym plikiem.

Z wyrazami szacunku,
Andriy Burbelko