Odpowiedz na brak kultury !!!

Autor: Witold Pawlak <pawlak_at_ck-sg.p.lodz.pl>
Data: Mon 09 Mar 1998 - 21:59:29 MET

> Do Redaktora Naczelnego Listy,
>
>Uprzejmie prosze o zadzialanie by polityczne poglady, a w szczegolnosci
>takie jak list z 8 marca niejakiego tejkowskiego nie byly obecne na
>naszej liscie. Mam nadzieje, ze Redaktor dojdzie kto i kiedy wyslal ten
>list i zablokuje liste przed naplywem jeszcze innych smieci !
>
> Lacze wyrazy szacunku
>
> Krzysztof Jan Huebner

Oburzony faktem razacego lamania internetowej etykiety przez ugrupowanie
poszukujace "taniego rozglosu" goraco popieram i podpisuje sie pod tresciami
zawartymi w liscie Pana Krzysztofa Jana Huebnera.

Serdecznie pozdrawiam wszystkich subskrybentow listy

Witold Pawlak

        e-mail : pawlak@ck-sg.p.lodz.pl
        tel./fax ( 48 42 ) 32 36 40
       http://www.p.lodz.pl/smws/vito.htm