Lista mineraly@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: Wydobycie Uranu - Sudety Wschodnie

To: Minerały <mineraly@man.lodz.pl>, Wojciech Zbrzeźniak <zbrzezio@wp.pl>
Subject: Re: Wydobycie Uranu - Sudety Wschodnie
From: ll <listowner.listy@gmail.com>
Date: Wed, 20 Jun 2018 22:30:37 +0100
> jestem ciekaw czy wyprawa do wnętrza ziemi nie jest eksploracją miejsca,
> które ostatnio zwróciło moją uwagę.

Nie. To Zalesi.

Wg map radonowych, ktore maja Czesi najbardziej podwyzszone stezenie
radonu zaczyna sie na poludnie od Zlotego Stoku i biegnie do Zalesi i jeszcze
dalej.

> Nadleśnictwo. Jednak wyciągnięcie jakichkolwiek danych jest prawie
> niemożliwe. Plany kopalni mogłem zobaczyć ale mogłem zapomnieć o
> kopiowaniu....

Jezeli danymi zarzada panstwowy urzad (nadlesnictwo) to bedziesz mogl
uzyskac od nich te informacje w ramach dostepu do informacji publicznych;
nie beda mieli prawa odmowic udostepnienia i umozliwienia skopiowania,
chyba ze te dane sa objete klauzula tajnosci.