Lista mineraly@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Stare kopalnie w Czechach.

To: mineraly@man.lodz.pl
Subject: Stare kopalnie w Czechach.
From: michal szozda <michal.szozda@gmail.com>
Date: Thu, 13 Jul 2017 13:24:47 -0000
Czesc,

na wstepie nazywam sie Michal, mam 33 lata, przypadkiem trafilem na twoja
strone szukajac informacji o mineralach wystepujacych w Kletnie.  Od
jakiegos czasu interesuje sie mineralami, i od dluzszego czasu
promieniotworczoscia.
I zupelnie mnie zafyscynowaly twoje wyprawy do starych kopalni uranu.
Byloby mozliwe dowiedziec sie troche bardziej szczegolowo, gdzie sie
znajduja wejscia?:) W necie znalazlem orientacyjnie gdzie sa sztolnie w
kletnie (w okolicach zabytkowej kopalni uranu), i chetnie bym zerknal
rowniez do tych, ktore odwiedziles ty. Za tydzien razem ze znajomymi z
obozu astronomicznego w Karkonoszach (znowu) pojedziemy do Kletna zbierac
mineraly, glownie z zawartoscia uranu (bylismy juz dwa razy na urbexie w
Czarnobylu, i jakos nas uran i jego historia zafascynowal), i chetnie bysmy
rozszerzyli poszukiwania na zwiedzenie jakis sztolni, ktora beda sensownie
dostepne. Btw, dzieki za swietne opisy hald, na pewno skorzystamy ze
znajomymi przy szukaniu mineralow:)

Z gory dzieki, i pozdrawiam
Michal Szozda