Lista mineraly@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

wstępnie sprzedam kolekcję minerałów

To: Minerały <mineraly@man.lodz.pl>, Ryszard Juśkiewicz <rjuskiewicz@interia.pl>
Subject: wstępnie sprzedam kolekcję minerałów
From: migotka21 <migotka21@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 21 May 2014 00:07:36 +0200
Szanowni Użytkownicy,
ostatnio miałam pewne sprawy prywatne do załatwienia i praktycznie nie
zajmowałam się grupa minerały, nawet nie jestem pewna czy jeszcze działa.

Gdyby działała, wstępnie informuję, że prawdopodobnie sprzedam kolekcję
minerałów z powodu przeprowadzki. Gdyby do tego doszło, udostępnię zdjęcia itp.
Raczej wszystko jako całość, prawie na pewno nie będę mieć czasu na zajmowanie
się tym przez kilka tygodni czy dłużej. Opcjonalnie z witryną, w której je
trzymam.

Mam nadzieję, że znajdą się zainteresowani.
Wolałabym, żeby moje kamyczki trafiły do osób dzielących moje zainteresowania
niż do przypadkowych kupujących z allrdrogo.
MZ

  • wstępnie sprzedam kolekcję minerałów, migotka21 <=