Lista mineraly@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: kamienie faraona

To: Minerały <mineraly@man.lodz.pl>
Subject: Re: kamienie faraona
From: "Adam Bartnik" <abartnik@geo.uni.lodz.pl>
Date: Sat, 16 Nov 2013 00:01:45 +0100 (CET)
Rysiu,
Ja wiem tylko tyle, że są to jakieś skamieniałości z
eocenu znajdowane ponoć w Egipcie. Jednakże, generalnie
poza Polską nie są znane. To, że są to skamieniałości
zdaje się potwierdzać ich struktura po przecięciu. Kiedyś
zagadnąłem o to któregoś ze sprzedających na giełdzie.
Może więcej będzie wiedział ktoś bardziej obznajomiony z
paleontologią.
Pozdrawiam,
Adam B.

Witam! Czy może mi ktoś odpowiedzieć na pytanie, czym
są kamienie faraona, jak powstają, z czego są
zbudowane, ale bez szamańskich informacji .
Ryszard J.