Re: Nazwy minerałów

Autor: Adam Bartnik <abartnik_at_geo.uni.lodz.pl>
Data: Wed, 10 Apr 2013 16:43:38 +0200 (CEST)

Dzień dobry,
Teoretycznie tak ale tylko jeżeli to są popularne
minerały. Rzadkie występują w małych ilościach i
generalnie są bardzo trudne do rozpoznania bez informacji
o miejscu ich znalezienia a czasami skomplikowanych i
drogich analiz spektrometrycznych. Poza tym zdjęcia muszą
być wykonane w odpowiedni sposób. Nie zawsze laik wie jak
i co sfotografować. Często też samo zdjęcie nie oddaje
wielkości, formy i koloru minerału. Ale możemy spróbować.
Proszę podesłać kilka na próbę.
Pozdrawiam,
dr Adam Bartnik

Witam,
szukając w sieci informacji o minerałach wpadłam na
Państwa stronę.
I tutaj mam zapytanie, czy jest możliwe uzyskanie od
Państwa pomocy w
określeniu czym są posiadane przeze mnie od "-dziesiąt"
lat minerały?
(oczywiście jeśli będzie to możliwe- prześlę ich zdjęcia).

Czekam na Państwa odpowiedź.

Pozdrawiam,Małgorzata.