szklana bryłka

Autor: dax daxton <adrian.gawinecki_at_gmail.com>
Data: Fri, 09 Nov 2012 17:53:13 -0000

Witam,
znalazłem Twojego maila na stronie serwisu o minerałach, potrzebuje pomocy
w identyfikacji jednego mojego znaleziska.
Kilkanaście lat temu w szczerym polu kujawskiego czarnoziemu znalazłem
bryłkę ciemnozielonego szkła. Do tej pory nikt nie potrafił mi jej
zidentyfikować, nawet doktor geologii. Niby nie tektyt, nie obsydian, nie
szkło wulkaniczne.... więc co?
Załączam foty.

pozdrawiam i liczę na jakieś teorie

--