pytanie o piryt

Autor: migotka21 <migotka21_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue, 04 Dec 2012 04:22:52 +0100

Byłam na giełdzie minerałów na AGH w sobotę i zauważyłam piryt w wersji 'piryte dollar' z ceną 150zł
Zastanawiam się jak zdobyć tańszy.
Miałby ktoś może taki? Albo alternatywny pomysł na zdobycie?
W końcu mi przejdzie, ale na razie na to zachorowałam i zastanawiam się jak sobie sprawić jako prezent pod choinkę nie rozbijając kilku świnek skarbonek (do tego nie moich).
MZ