pytanie o minerały z Indii, jakie i ceny

Autor: migotka21 <migotka21_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Dec 2011 - 18:01:57 MET

ProszÄ™ o pomoc.
Ostatnio miałam sporo innych spraw i nie mogłam pisać, ale może mimo tego zgodzicie się mi pomóc.
Mam znajomego Hindusa mieszkającego w Bombaju i ostatnio coś dla niego załatwiłam.
Jest gotowy zwrócić koszty albo wysłać coś innego. Zastanawiałam się nad minerałami.
Prawie na pewno nie pojadę do Azji głównie ze względu na koszty. A gdyby minerały były u niego niezbyt drogie, to a nóż widelec.
Czy ktoś się orientuje w cenach? Nie mogę go narażać na wydatki bo to miła osoba i nie zasługuje na takie traktowanie.
Gdyby to było wykonalne ekonomicznie, może zasugerujecie jakie mogłabym zasugerować?
MZ