Re: Witam. Mam jedna prośbę.

Autor: Łukasz Bober <bober.lukasz_at_wp.pl>
Data: Sun 08 May 2011 - 21:44:43 MET DST

W dniu 2011-05-07 20:07, kwiatec@op.pl pisze:
> Znalazłem dość ciężki kamień /patrz zdjęcie/. który lezał na polu na głebokosci okoł0 60 cm.Umyłem go i zastanawiam sie do jakiej grupy moze należec.Stwierdziłem tez, ze przyciaga zawieszony na nitce magnes. Nie jest zbyt twardy bo spiłowałem kawałek bez żadnego problemu. Z góry bardzo dziekuje za przyblizenie mi pochodzenia tego kamienia. Pozdrawiam .Włodek.
Cześć,

Jakbyś mi podesłał trochę proszku albo kawałek tego kamienia to
zrobiłbym Ci mikroanalizę rentgenowaką i podałbym Ci skład.
Jeśli kamień jest w miarą jednorodny to masz dokładny wynik, jeśli nie
jest jednorodny to musiałbym wrzucić kilka próbek do analizy, ale da się
zrobić.

Pozdrawiam
Łukasz