Re: dziwny kamien test mohsa

Autor: <robert.szuber_at_gmail.com>
Data: Sat 16 Apr 2011 - 11:23:42 MET DST

Faktycznie, te szlify... wygląda to na wytwór rąk (i to chyba ludzich)
mogę popytac kolegów muzealników (a w Jeleniej Górze mamy największe zbiory
szkła). Pomocne byłoby odpowiedzenie tylko na pytnaie jak głęboko tkwił ten
przedmiot, ale to już nie tem wątek... bardziej muzealny
RSZ

PS
oj tam, oj tam - wyszło słońce jadę troche połupać pirytów koło Zakrętu
Śmierci