Tom poezji o kamieniach szlachetnych

Autor: Piotr Tegnerowicz <kamui_shiro_at_wp.pl>
Data: Fri 20 Aug 2010 - 15:21:55 MET DST

Witam!

Interesuję się minerałami, a szczególnie kamieniami szlachetnymi, jestem
studentem chemii na UWr. W wolnym czasie piszę wiersze, jestem
wielokrotnym laureatem najważniejszych wojewódzkich konkursów
poetyckich. Na koncie mam jednak tylko publikacje wierszy w prasie
literackiej. Ostatni mój zbiór wierszy dotyczy chemii i symboliki
kamieni szlachetnych. Chciałbym zapytać, czy może ktoś z Państwa byłby
zainteresowany pomocą mi w pracy nad tym zbiorem poezji i wydaniem go w
formie książkowej? Jeśli tak, serdecznie prosiłbym o kontakt oraz o
wszelkie uwagi na ten temat. W załączniku zamieszczam trzy wyjątki ze
zbioru pt. "Kamienie szlachetne", życząc miłej lektury!

Pozdrowienia

Piotr Tegnerowicz