Zobacz mój profil na Facebooku

Autor: Tadeusz Kurzeluk <invite+zrdozhrzo6f1_at_facebookmail.com>
Data: Sun 11 Apr 2010 - 05:39:00 MET DST

Witaj Mineray!

Mam już swój profil na Facebooku, gdzie mogę umieszczać zdjęcia, filmy i informacje o wydarzeniach. Zapraszam Cię do moich znajomych i przeglądania mojego profilu. Najpierw jednak dołącz do serwisu Facebook! Po zakończeniu rejestracji Ty również będziesz mieć możliwość utworzenia własnego profilu.

Dziękujemy,
Tadeusz

Aby zarejestrować się na Facebooku, kliknij poniższy link:
http://www.facebook.com/p.php?i=1337004534&k=Z3F2Y5S5VZTF6BD1QKZZTQWWU3IB4Z6MQRARC&r

Already have an account? Add this email address to your account http://www.facebook.com/n/?merge_accounts.php&e=mineraly%40man.lodz.pl&c=3eb09f6ffa4a13d4f059d3477927c951.mineraly@man.lodz.pl został(a) zaproszony(a) do Facebooka przez: Tadeusz Kurzeluk. Jeśli nie chcesz otrzymywać takich wiadomości e-mail od Facebooka w przyszłości, kliknij poniższy link, aby anulować subskrypcję.
http://www.facebook.com/o.php?k=25a0cc&u=100000956556469&mid=22b4182G5af3497e24b5G0G8
Biura serwisu Facebook są dostępne pod adresem 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304.