Moje znaleziska

Autor: Jaś Fasola <cbaija_at_gmail.com>
Data: Wed 16 Sep 2009 - 16:46:35 MET DST

Więc tak w tym folderze ( folder spokowany umieszczony na odsiebie.com )
http://odsiebie.com/pokaz/5555578---d54a.html- są zdjęcia kamieni które
znalazłem i nie wiem jak sie nazywają. Wszytkie kamienie znalazłem na
terenie woj. kuj-pom. I czy jakis z nich jest cos wart :)

1. Kamień to chyba skamieniałość rafy koralowej. Jest cięzki i twardy i ma w
sobie jakby muszelki.
2. Lekki i raczej delikatny. Ma jakby szkielet czy coś w tym rodzaju. Dobrze
widać to na zdj.
3. Śliski i twardy. Jakby z jakiejś masy.
4. W tym okazie zastanawia mnie to co jest w jego środku :P
5. Twardy. Zbudowany jakby z warstw. Prze jego srodek przechodzi jakby
rdzeń.
6. W miare lekki kamien.
7. Bardzo ciezki i twardy zastanawia mnie to cos czerwone.
8. Śliski lekki. Jakby wypolerowany.

Za wszelką pomoc w identyfikacji z góry dziekuje. Jeżeli ktoś chce więcje
info pisać gg 912775.