Re: Minerały promieniotwórcze

Autor: Artur_gmail <arturdy_at_gmail.com>
Data: Mon 14 Sep 2009 - 23:01:54 MET DST

Witam,
nie sądzę by "ingerencja" poczty była konieczna, ja jestem z TG, Piotrek z
Chorzowa:)! W raziei czego jestem dostępny na GG 1881342, tel. 728813575.
Niechętnie pozbywał bym sie moich próbek "na stałe", mam ich dość mało, ale
na wypozyczenie możesz liczyć:)! Zaś u nas, na Śląsku, niezastąpionym
źródłem dść stabilnego promieniowania są... rury z odwadniania kopalń, jeśli
masz kogoś znajomego w górnictwie na pewno da się załatwić.
Pzdr,
Artur