Re: Minerały promieniotwórcze

Autor: Artur_gmail <arturdy_at_gmail.com>
Data: Sat 12 Sep 2009 - 01:25:51 MET DST

Witaj Krzysztofie,
mam w swojej kolekcji nieco uraninitu z Kowar, lekko co prawda, ale
"świeci". Natomiast polecam Ci kontakt z Piotrkiem Kotulą,
kotulit@poczta.onet.pl - jest znawcą tego tematu.
Pzdr,
Artur

Witam. Zawsze chciałem się wybrać w poszukiwaniu minerałów
promieniotwórczych lecz niestety nie mam takiej możliwości gdyż w mojej
okolicy takich znaleźć nie można a puki co na wyjazd nie mam za bardzo
czasu... Potrzebuje minerał lub źródełko promieniotwórcze do testowania i
kalibracji dozymetrów. Chciałem się zapytać a właściwie zwrócić z prośbą o
możliwość odkupienia jakiejś nie dużej próbki o podwyższonym promieniowaniu
do celu który właśnie podałem. Czekam na odpowiedź.
Pozdrawiam
Krzysiek=