Re: Na przekor feralnej dacie

Autor: wengag <wengag_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 13 Jan 2009 - 17:30:53 MET

Zdaje się że coś zdublowałem, przepraszam. Teraz słów kilka na temat
Twoich aukcji. Jak dla mnie cny są zdjęte ze starej lodówki, jeszcze
sprzed denominacji.
Kolejna sprawa. Nazewnictwo. Nie ma ametystu brazylijskiego, jest za to
ametyst z Brazylii, może się czepiam, ale jak juz pisałem wcześniej
przystąpienie ma swoje konsekwencje.POdobnie z ametystem meksykańskim.
Dlaczego potrafiłaś poprawnie napisać ametyst z URalu ( brzydki),( jak
na Ural), a o innych piszesz iż ich pochodzenie decyduje o rodzaju?
Pisząc ametyst brazylijski, wprowadzasz sprzedawcę w błą, ponieważ nie
ma takiego minerału jak ametyst brazylijski, jest owszem ametyst z
Brazylii. Mam nadzieję że rozumiesz na czym polega różnica? i że nie
strzelisz focha za kilka słów obiektywnej krytyki. A nawet jeśli
rzucisz, to przyłóż jeden z kamieni do jednej z czakr, podobno to pomaga
na złość.