Powitanie na okolicznosc przystapienia do grupy

Autor: tessa <teresa.dygner.69_at_op.pl>
Data: Sun 11 Jan 2009 - 19:59:24 MET

Witam wszystkich entuzjastow kamieni i mineralow.Wstapilam w Wasze
szeregi i z tej okazji chcialabym sie
 przedstawic. Moja wiedza na temat skamielin i mineralow jest skąpa,
za to od ponad lat juz dziesieciu jestam pod niezmiennym urokiem
kolorowych kamieni. Zaczelam od pojedynczych kamyczkow i bizuterii
kupowanych przewaznie na jarmarkach. Dzis, poszukujac sposobu na
zycie postanowilam zalozyc witryne z kamieniami i bizuteria.Strona
jest jeszcze dopieszczana, aby dokladnie byla tym co sobie wymyslilam
a pierwszy asortyment sklada sie z moich ulubionych kamieni.
Zaczynam od prosby. Posiadam skamieline ktora znalazlam pietnascie lat
temu w Ellerbeku pod Hamburgiem. Czy mozecie pomoc mi w jej
identyfikaci?
Pozdrawiam
Tessa