piaskowiec glaukonityczny

Autor: Raymond <roussel_at_interia.pl>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 10:57:18 MET

Witam uczestników tej listy, i zycze pomyslnego Nowego Roku!
Chcialbym Was prosic o informacje, gdzie w Polsce znajduja sie zloza
piaskowca glaukonitycznego, ewentualnie w jakich zródlach taka informacje
moge znalezc. Nie jestem geologiem, moje pytanie zwiazane jest z pewnym
zabytkiem archeologicznym. Bede wdzieczny równiez za adresy stron ze
zdjeciami takiego zielonego, drobnoziarnistego piaskowca, zebym mógl upewnic
sie, czy moja identyfikacji surowca jest wlasciwa.
Pozdrawiam.
Leszek

Dzwon taniej na zagraniczne komorki!
Sprawdz >> http://link.interia.pl/f2004