Gdzie zdobyę takie kamienie?

Autor: <bartbory_at_gmail.com>
Data: Wed 17 Dec 2008 - 11:38:04 MET

Witam wszystkich!!!

Bardzo chciałbym mój ogród ozdobić takimi kamieniami (niestety mam po
jednej sztuca i nie mam pojęcia gdzie je znaleźć/kupić).
Mam w związki z tym wielką prośbę. Czy bylibyście w stanie nazwać te
kamienie abym był w stanie poszukać ich w Google.

Zdjęcia kamieni:
- czarno-biały
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ca716e66a27642ed.html
- kremowy
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3594c26cae00d496.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e056b5dad918fff6.html

moje egzemplarze mają ok 15 - 20 cm długości.
Jeśli bylibyście w stanie zdobyć je (potrzeba mi do przysypania ok 1 -
2 m² powierzchni dla każdego z nich) to byłbym niezmiernie wdzięczny.

Pozdrawiam
Bartosz Boryczko