lista adresowa

Autor: Tomek Praszkier <pra_tomek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 12 Sep 2008 - 09:31:40 MET DST

Witam,
wszystkie osoby zainteresowane otrzymywaniem listów z materiałami i
zaproszeniami na imprezy geologiczne w Lwówku Śląskim (Lato Agatowe,
Sejmik) prosze o przysłanie adresu na mojego priva.
Osoby zainteresowane udziałem w Sejmiku muszą poczekać na "pojawienie
się" karty zgłoszenia i odesłanie jej (mejlem lub listem). Karta
pojawi się na stronie mineraly.waw.pl na dniach.
Pozdrawiam
T.

PS czy ta lista umarła?