Re: Gielda w Wawie (meteorytowa) - juz jutro

Autor: Tomek Praszkier <pra_tomek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 00:36:29 MET

Przeginasz trochę "pałę".
Jak bym był bardziej złośliwy to podałbym Cie do sądu za tak
obrzydliwe oszczerstwa.
Liczę na szybkie przeprosiny.
Jeżeli nie znasz prawdy to lepiej nie oskażaj nikogo na przyszłość.

Co do grupy meteorytowej to wasza sprawa - jedno jest pewne - to
organizatorka tych imprez pogrywa nie fair play.
Ukradła nasz wzór plakatu, próbuje podszywać sie pod nas (używamy
stałego wzoru plakatu od kilkunastu lat).
Organizuje imprezy zaraz przed naszymi, żeby obniżyc nam
frekwencję. Robi wszystko, żeby zniszczyc i opanować rynek itd.
Wszystkie "dziwne wydarzenia" wynikajace z jej relacji rodzinnych
(główną konkurencję to robią sobie wewnątrz skłóconej rodziny,
która wzajemnie najpierw wykańcza a potem przejmuje targi ezoteryki,
medycyny, motocykli itd) zwala na nas, żeby skłócić nas z
wystawcami. Czy ty naprawde myslisz, że wybijałem szyby w
samochodach wystawców? Masz mnie za idiotę?
Łatwo dajesz sie nabrać na pozę pokrzywdzonej samarytanki.
Szkoda, że ta kobieta nie potrafi wymienic choc jednej cechy
różniącej kwarc od kalcytu...

Tekt o "kasie" to już zupełnie jest nie na miejscu - na co my
(PTPNoZ i Spirifer) przeznaczamy kasę było już tu poruszane. A na
co ona wydaje? Po co robi aż 8 giełd w roku w Warszawie? Gdyby nam
zależało "tylko na kasie" to sami robilibyśmy 8 imprez w roku.

Czekam na przeprosiny.

T.